تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص

تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص
17, تبلیغات, تبلیغات وآگهی ها 17 ص, تحقیق, تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص, دانلود تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص, ص, مورد, ها, وآگهی

رفتن به سایت اصلی

تحقیق در مورد تبلیغات وآگهی ها 17 ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 17 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏تبلیغات وآگهی ها‏تبلیغات عبارت است از ارتباط ومعرفی غیر شخصی یا خدمات از طریق حاملهای مختلف در مقابل دریافت وجه برای موسسات انتفاعی یا غیر انتفاعی یا افرادی که به نحوی در پیام مشخص شده اند.‏آگهی وتبلیغ علمی است که علی رغم قدمت آن هنوز در ایران ناشناخته است.حتی ایرانیان که در خارج از کشور زندگی می کنندنمی توانند به طور صحیح از این حربه قدرتمند برای شناساندن ایران ومعرفی خلا قیتهای موجود درآن استفاده کنند.متاسفانه مدتهاست شاهدیم که مطبوعات از کسادی فروش معروف ایران در بازارهای خارجی بویژه کشورهای اروپایی سخن می گویند.‏این علم که هر روز‏ ‏با علوم ‏جامعه شناسی،آمار،اقتصاد وروانشناسی پیوستگی بیشتری پیدامی کند‏ ‏و‏ ‏هنرهایی نظیر موسیقی،ادبیات،عکاسی،گرافیک و‏ ‏نقاشی را ‏به خدمت می گیرد،در رساندن پیام فروش به بازارها ومصرف کنندگان نقش اساسی داردو‏ ‏اکنون هیولایی است از آمار‏ ‏و‏ ‏ارقام با صدها میلیارد دلارهزینه سالانه ومیلیونها نفر در سراسر جهان که در این رشته مشغول به کارند.همه ما به وسیله تبلیغات احاطه شده ایم وبه نحوی به آن در ارتباطیم.در ‏حال قدم زدن،استراحت،مطالعه ونشریات ،تماشای تلوزیون و…اشکال وحروف تبلیغاتی جلو چشممان قرار دارندیا آوای آن به گوش می رسد.سینما،تلوزیون،وچراغهای نمایش،وسایط نقلیه،کاتالوگها ،مراسلات پستی ،تقویمها ،وپیامها اشکال مختلف ارائه تبلیغاتند.در حال حاضر موسسات تبلیغاتی از ورزش ورزشکاران ومسابقات جهانی‏ به عنوان وسیله های تبلیغاتی درا‏مدهای قابل توجهی کسب می کنند مانند:آگهی ها ی تبلیغ‏اتی درمیادین ورزشی،کانالهای تلو‏ی‏زی‏ونی گاهی صدها دلار‏ ‏برای گزارش یک مسابقه ‏ورزشی،می پردازند‏ ‏و‏ ‏بودجه چشمگیری به این امر اختصاص میدهند.‏استفاده از ستاره ورزشی به عنوان ابزار تبلیغاتی بسیار موثر است کافی است قهرمان محبوب جهانی جمله ای راجع به خوبی محصولی بگوید.همچنین موفقیت قهرمان اتومبیل‏ ‏رانی یا ‏دوچرخه سواری بهترین تبلیغ برای آ‏ن محصول است.بسیاری از‏ صاحبنظران با تبلیغات موافقند وآ‏ن را نیروی خلا فه ای برای ترغیب وتشویق میل عمومی به مصرف محصول می دانند.
 

  • پاورپوینت در مورد سيستم ابررايانه خوشه‌اي انقلابي در ساخت سيستمهاي ابر رايانه‌اي

    پاورپوینت در مورد سيستم ابررايانه خوشه‌اي انقلابي در ساخت سيستمهاي ابر رايانه‌اي ابررايانه, پاورپوینت در مورد سيستم ابررايانه خوشه‌اي, دانلود پاورپوینت در مورد سيستم ابررايانه خوشه‌اي, سيستم, سيستم ابررايانه خوشه‌اي انقلابي در ساخت سيستمهاي ابر رايانه‌اي رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت در مورد بررسی تهدیدات و ارائه پروتکل امنیت شبکه های بی سیم

    پاورپوینت در مورد بررسی تهدیدات و ارائه پروتکل امنیت شبکه های بی سیم اراه, امنیت, بررسی, بررسی تهدیدات و اراه پروتکل امنیت شبکه های بی سیم, بی, پاورپ, پاورپوینت در مورد بررسی تهدیدات و اراه پروتکل امنیت شبکه های بی…

  • پاورپوینت در مورد بررسی تاثیر عوامل ( اجتماعی،سیاسی،فرهنگی،طبقه ای)

    پاورپوینت در مورد بررسی تاثیر عوامل ( اجتماعی،سیاسی،فرهنگی،طبقه ای) (, اجتماعی, ای, بررسی, بررسی تاثیر عوامل ( اجتماعی, پا, پاورپوینت در مورد بررسی تاثیر عوامل ( اجتماعی, تاثیر, دانلود پاورپوینت در مورد بررسی تاثیر عوامل ( اجتماعی, سیاسی, طبقه, طبقه…

  • تحقیق در مورد شريفي توجه خاص در مشاوره‌ي رواني كودكان 46ص

    تحقیق در مورد شريفي توجه خاص در مشاوره‌ي رواني كودكان 46ص 46ص, تحقیق, تحقیق در مورد شريفي توجه خاص در مشاوره‌ي رواني كودكان 46ص, توجه, خاص, دانلود تحقیق در مورد شريفي توجه خاص در مشاوره‌ي رواني كودكان 46ص, در, ر,…

  • تحقیق در مورد چالش های مدیریت دیجیتال در عصر ارتباطات 13 ص

    تحقیق در مورد چالش های مدیریت دیجیتال در عصر ارتباطات 13 ص 13, ار, ارتباطات, تحقیق, تحقیق در مورد چالش های مدیریت دیجیتال در عصر ارتباطات 13 ص, چالش, چالش های مدیریت دیجیتال در عصر ارتباطات 13 ص, دانلود تحقیق…