مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد کیفیت خدمات

مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد کیفیت خدمات
پیشینه, تحقیق, خدمات, دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد گروه درمانی شناختی رفتاری, در, کیفیت, مبانی, مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد کیفیت در آموزش و پرورش, مورد, نظری, و

رفتن به سایت اصلی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد کیفیت خدمات
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 39 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏به نام خدا‏مبانی نظری ‏و پیشینه تحقیق‏ در‏ ‏مورد‏ ‏کیفیت‏ ‏خدمات‏خدمات‏تعريف خدمت :‏خدمت بعني كالايي اقتصادي و غير فيزيكي كه شخص‘ بنگاه يا صنعت براي استفاده ديگران توليد كرده است وهر بنگاهي كه محصول آن كالاي غير مريي وغير ملموس باشد به عنوان يك بنگاه خدماتي شناخنه مي شود.خدمت هم مانند كالا ويژگي هايي دارد كه در دادو ستد و مبادله آن تاثير مي گذارد .‏تعاریف بسیاری برای خدمات ارائه شده است، اما همه آنها وجوه مشترکی چون ناملموس بودن خدمات و مصرف آنی آن را در بر می گیرند، در زیر چند تعریف از خدمات ارائه می شود.‏خدمات عبارتنداز کردارها، فرایندها و عملکردها (زیتامل ومری جو، 2003، ص 50)‏یک تعریف دقیق از کالاها و خدمات باید این دو را براساس صفات ویژه آنها از یکدیگر متمایز و مشخص کند. یک کالا شئی است فیزیکی و ملموس یا محصولی است که می توان آن را درست کرد و منتقل نمود؛ در طول یک مدت زمان خاص وجود دارد و بنابراین می توان اکنون آن را تولید و بعداً استفاده کرد. یک خدمت، ناملموس است و از بین می رود. رویداد، اتفاق یا فرایندی است که هم زمان خلق و استفاده می شود یا کمی پس از خلق شدن مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که مشتری نمی تواند خدمات واقعی را پس از تولید حفظ کند و نگه دارد، اما اثر خدمات را می توان حفظ کند (سیسر و همکاران، 1987 ، ص 8).‏یک خدمت تجربه ای است ناملموس و زود مصرف و زایل شدنی برای یک مشتری که در واقع مثل همکار تولید کننده عمل می کند (یعنی در فرایند تولید مشارکت می کند (جیمزفیتز سیمونز‏، 1995‏)‏«خدمت» فعالیت یا منفعتی نا محسوس و لمس نشدنی است که یک طرف به طرف دیگر عرضه می کند و مالکیت چیزی را به دنبال ندارد تولید خدمت ممکن است به کالای فیزیکی وابسته باشد یا نباشد. اجاره اتاق در هتل، سپردن پول در بانک، استفاده از خدمات آموزشی، خرید بیمه نامه، مسافرت با هواپیما، مراجعه به پزشک، آرایش مو، تعمیر اتومبیل، تماشای یک مسابقه ورزشی، تحویل لباس به خشکشویی و … مستلزم خرید خدمت هستند (مجتهدی، 1376، ص 46)‏. مهمترين تفاوت هاي خدمت با كالا كه باعث مي شود تا مديريت و بازاريابي خدمت از كالا متمايز گردد عبارتند از :
 

  • پاورپوینت در مورد واحد علم سنجي

    پاورپوینت در مورد واحد علم سنجي پاورپوینت, پاورپوینت در مورد واحد علم سنجي, دانلود پاورپوینت در مورد واحد علم سنجي, سنجي, علم, مورد, واحد, واحد علم سنجي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در مورد واحد علم سنجي لینک دانلود و…

  • پاورپوینت در مورد سازه بلند

    پاورپوینت در مورد سازه بلند بلند, پاورپوینت, پاورپوینت در مورد سازه بلند, دانلود پاورپوینت در مورد سازه بلند, سازه, سازه بلند, مورد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در مورد سازه بلند لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل…

  • پاورپوینت در مورد کاربرد نانوتکنولوژی در صنعت

    پاورپوینت در مورد کاربرد نانوتکنولوژی در صنعت پاورپوینت, پاورپوینت در مورد کاربرد نانوتکنولوژی در صنعت, دانلود پاورپوینت در مورد کاربرد نانوتکنولوژی در صنعت, در, صنعت, کاربرد, کاربرد نانوتکنولوژی در صنعت, مورد, نانوتکنولوژی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در مورد کاربرد…

  • تحقیق در مورد سس بشامل ساده

    تحقیق در مورد سس بشامل ساده بشامل, تحقیق, تحقیق در مورد سس بشامل ساده, دانلود تحقیق در مورد سس بشامل ساده, ساده, سس, سس بشامل ساده, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد سس بشامل ساده لینک دانلود و…

  • تحقیق در مورد نیمرخ ساختاری شخصيتي ورزشکاران رشته ورزشی کشتی

    تحقیق در مورد نیمرخ ساختاری شخصيتي ورزشکاران رشته ورزشی کشتی تحقیق, تحقیق در مورد نیمرخ ساختاری شخصيتي ورزشکاران رشته ورزشی کشتی, دانلود تحقیق در مورد نیمرخ ساختاری شخصيتي ورزشکاران رشته ورزشی کشتی, رشته, ساختا, ساختاری, شخصيتي, کشتی, مورد, نیمرخ, نیمرخ…